/Files/images/bulng/Scan10001.JPG

/Files/images/bulng/Scan1.JPG

/Files/images/bulng/Scan10007.JPG

/Files/images/bulng/Scan10008.JPG

/Files/images/bulng/Scan10005.JPG

/Files/images/bulng/Scan10006.JPG

/Files/images/bulng/Scan10009.JPG

/Files/images/bulng/Scan10010.JPG

ПЛАН

Заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу

(цькуванню) в Павлопільській ЗОШ І-ІІІ ступенів

Найменування завданння

Найменування заходів

Відповідальні за виконання

Строк виконання

Сприяння створенню безпечного освітнього середовища у закладі

Провадити:

–інформаційно-просвітницьку діяльність серед учасників освітнього процесу щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), заходів у сфері запобігання та протидії боулінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення громадян до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках;

–профілактичну діяльність, спрямовану на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини булінгу (цькування);

– взаємодію на міському рівні з іншими закладами освіти та державними структурами, які

мають відношення до даного виду діяльності ;

– вжиття заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);

– узагальнення та оприлюднення інформації про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

Адміністрація, пед. колектив

Постійно

Забезпечення створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища

Здійснювати:

– складання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти відповідно до рекомендацій та розміщення його на сайті закладу освіти;

– проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти, надання методичної та практичної допомоги, виявлення проблемних питань у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню) та вжиття вичерпних заходів для їх вирішення;

– збір, аналіз і оприлюднення інформації про булінг (цькування) в закладі освіти

Адміністрація

Постійно

Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо знань, вмінь та навичок протидії та запобігання булінгу (цькуванню)

Організовувати:

– навчально-методичне забезпечення

післядипломної педагогічної освіти з питань емоційних, громадянських та соціальних компетентностей, вдосконалення знань, вмінь та навичок педагогічних працівників щодо запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти;

– включення до щорічного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти (з відривом чи без відриву від освітнього процесу) навчання у сфері емоційних, громадянських та соціальних компетентностей, вдосконалення знань, вмінь та навичок протидії та запобігання булінгу (цькуванню) в закладі освіти

Адміністрація

Пост

Порядок подання заяв про випадок

булінгу (цькування) та реагування на доведені випадки

1. Якщо педагог або інший працівник закладу освіти (інший учасник освітнього процесу) став свідком булінгу, він інформує керівника закладу освіти у письмовій чи усній формі незалежно від того, поскаржилась йому жертва булінгу чи ні; або ж аналогічно після отримання звернення дитини.

2. 2. Учасником освітнього процесу (учні, вчителі, батьки) на ім’я керівника освітнього закладу подається заява, де вказується інформація щодо джерела її отримання:

 Постраждалий чи свідок булінгу (цькування).

 Підозра про вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками.

 Достовірна інформація від інших осіб.

та часу:

 Як довго триває;

 Одноразовий конфлікт чи відповідні дії носили систематичний характер.

3. Відповідно до такої заяви керівник закладу освіти видає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.

4. Керівник закладу освіти у строк, який не перевищує однієї доби, повідомляє, батьків, особи, яка стала стороною булінгу; за потреби викликає бригаду екстреної медичної допомоги.

5. Розглянувши заяву, керівник закладу освіти скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) і окреслює подальші дії.

6. Комісія не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви проводить розслідування, з’ясовує всі обставини цькування та приймає відповідне рішення.

7. За умови визнання Комісією результатів розслідування фактом булінгу (цькування), керівник освітньої установи на протязі однієї доби повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальну поліцію), Службу в справах дітей, центр соціальних служб.

8. Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється протокольно (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.

9. У разі не визнання Комісією факту булінгу (цькування) і незгоди з результатами рішення потерпілим (його представником), керівник освітньої установи рекомендує звернутись постраждалому (його представнику) із заявою до органів Національної поліції України.

10.За будь-якого рішення Комісії з розгляду питань випадків булінгу (цькування), керівник закладу освіти забезпечує психологічну підтримку усіх учасників відповідного процесу.

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ТА РОЗГЛЯДУ ЗАЯВ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19

Процедура подання (з дотриманням конфіденційності) заяви

про випадки булінгу (цькування)

1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники закладу, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2. На ім’я директора закладу пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування).

3. Директор закладу видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.

5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

та відповідальність осіб, причетних до булінгу

1. Директор закладу має розглянути звернення у встановленому порядку.

2. Директор закладу створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу.

3. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор ліцею повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

4. Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Кiлькiсть переглядiв: 94

Коментарi